Landcar | Centrum Likwidacji Szkód

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami

Jakie dokumenty potrzebuję do zgłoszenia szkody AC?

Wystarczy, że posiadasz dowód rejestracyjny pojazdu, aktualną polisę OC/AC, własny dowód osobisty oraz prawo jazdy

Jakie dokumenty potrzebuję do zgłoszenia szkody OC?

Potrzebować będziesz dowód rejestracyjny pojazdu, aktualną polisę OC/AC, własny dowód osobisty oraz prawo jazdy oraz oświadczenie sprawcy lub notatkę/nr. sprawy na Policji.

Chcę bezgotówkowo rozliczyć naprawę pojazdu firmowego- czego potrzebuję?

Wystarczy, że przekażesz nam:
1. upoważnienie od właściciela / współwłaściciela pojazdu uszkodzonego
2. KRS firmy
3. Oświadczenie VAT
Wszystkie powyższe dokumenty będziesz mógł wypełnić u nas w biurze.

Chcę bezgotówkowo rozliczyć naprawę pojazdu prywatnego- czego potrzebuję?

Wystarczy, że przekażesz nam upoważnienie od właściciela / współwłaściciela pojazdu uszkodzonego. Będziesz mógł je wypełnić u nas w biurze.

Jak wygląda proces likwidacji szkody w naszym serwisie?

Co jeśli auto jest w leasingu? Jak wtedy wygląda rozliczenie szkody?

Tak samo jak w przypadku pojazdu firmowego, należy jednak dostarczyć zgodę banku / firmy leasingowej przed rozpoczęciem naprawy.
Można dostarczyć również w trakcie naprawy- jednak najpóźniej do momentu odbioru pojazdu z serwisu.

Czy nasz klient otrzyma pojazd zastępczy i kiedy?

Tak, oferujemy naszym klientom auta zastępcze na technologiczny czas naprawy.
Dotyczy to szkód zarówno AC jak i OC.
Posiadamy własną flotę aut zastępczych renomowanych marek. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Oferta.

Czy auta zastępcze udostępniane są bezpłatnie?

Naszym klientom oferujemy auta zastępcze bezpłatnie- w przypadku gdy dotyczy to szkód AC i OC.

Czy przed przystąpieniem do naprawy muszę wcześniej zgłosić szkodę do odpowiedniego towarzystwa ubezpieczeniowego?

Nie musisz samodzielnie zgłaszać szkody, ponieważ pracownik RG Auto-Serwis zrobi to za Ciebie- dzięki czemu oszczędzasz czas.
Jeśli jednak zgłosiłeś już wcześniej szkodę- to żaden problem! Wystarczy, że przekażesz nam numer szkody, aby otworzyć nowe zlecenie.

Jeśli nie da się poruszać uszkodzonym autem, czy RG Autoserwis przekaże auto zastępcze od ręki?

Zależy to od kilku czynników, a przede wszystkim uszkodzony od tego czy pojazd uszkodzony nadaje się do naprawy.
Po drugie muszą być dopełnione formalności tzn.: otwarcie zlecenia naprawy, zgłoszenie szkody itp.
Każda taka prośba jest przez nas analizowana osobno.
Nie możemy niestety udostępnić pojazdu zastępczego w przypadku, gdy na pojeździe jest szkoda całkowita.

Jaki jest średni czas likwidacji szkody w RG Autoserwis gdy już posiadacie wszystkie zgody i części w magazynie?

Naprawy trwają zazwyczaj 3-5 dni roboczych w zależności od rozmiaru szkody.

Co jeśli okaże się, że w trakcie trwania naprawy wyjdzie na jaw więcej uszkodzeń?

Nie przejmuj się- jest to normalna sytuacja.
Często zdarza się tak, że po demontażu części są uszkodzenia ukryte (wewnątrz).
W takiej sytuacji wzywamy oględziny dodatkowe, bądź w przypadku samolikwidacji sami wysyłamy zdjęcia do TU.
Po akceptacji dodatkowych oględzin zamawiamy uszkodzone części i dodatkowe likwidujemy szkody.

Czy otrzymam gwarancję wykonanej naprawy?

W przypadku napraw blac

Chcesz dokonać wstępnej wyceny szkód Twojego pojazdu?

– uzupełnij formularz kontaktowy i dołącz zdjęcia poglądowe, a my skontaktujemy się z Tobą!