Landcar | Centrum Likwidacji Szkód

_

Witaj w Centrum Likwidacji Szkód Landcar!

 

Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie samochodów wszystkich marek. Nasze doświadczenie oraz wiedza w zakresie motoryzacji pozwalają nam szybko i skutecznie usuwać szkody po wypadkach drogowych czy kolizjach.

 

Jako autoryzowany serwis likwidacji szkód posiadamy niezbędne uprawnienia i akredytacje, aby zapewnić najwyższą jakość usług. Nasza oferta obejmuje likwidację szkód związanych z ubezpieczeniami komunikacyjnymi, majątkowymi oraz innymi rodzajami polis. Wszystkie szkody rozliczane są bezgotówkowo, co oznacza, że klienci nie muszą dokonywać płatności za naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów z własnych środków.

 

W Centrum Likwidacji Szkód oferujemy kompleksowe usługi naprawcze dla samochodów wszystkich marek. Nasz zespół składa się z wykwalifikowanych blacharzy i lakierników, którzy posiadają niezbędne umiejętności i narzędzia, aby szybko i skutecznie naprawić Twój samochód. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twoje auto zostanie naprawione w sposób profesjonalny i zgodny z najwyższymi standardami.

 

W przypadku zgłoszenia szkody, nasi eksperci podejmują natychmiastowe działania, aby ocenić jej zakres i przeprowadzić niezbędne czynności mające na celu jej likwidację. Współpracujemy z klientami na każdym etapie procesu likwidacji szkód, zapewniając im wsparcie i doradztwo na każdym kroku.

 

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz naszej pomocy, skontaktuj się z nami. Nasz zespół z przyjemnością Ci pomoże i udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz dokonać wstępnej wyceny szkód Twojego pojazdu?

– uzupełnij formularz kontaktowy i dołącz zdjęcia poglądowe, a my skontaktujemy się z Tobą!



    Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami

    Jakie dokumenty potrzebuję do zgłoszenia szkody AC?

    Aby zgłosić szkodę AC należy przygotować:

    • Dowód rejestracyjny pojazdu
    • Aktualną polisę OC/AC
    • Dowód osobisty
    • Prawo jazdy

    Szkodę z Autocasco oraz ubezpieczenia NNW należy zgłosić w terminie siedmiu dni od zajścia wypadku.

    Jakie dokumenty potrzebuję do zgłoszenia szkody OC?

    Aby zgłosić szkodę OC należy przygotować:

    • Dowód rejestracyjny pojazdu
    • Aktualną polisę OC/AC
    • Dowód osobisty
    • Prawo jazdy
    • Oświadczenie sprawcy lub notatkę/nr. sprawy na Policji

    Szkodę z tytułu OC należy zgłosić bezzwłocznie.

    Chcę bezgotówkowo rozliczyć naprawę pojazdu firmowego- czego potrzebuję?

    Wystarczy, że przekażesz nam:

    1. upoważnienie od właściciela / współwłaściciela pojazdu uszkodzonego
    2. KRS firmy
    3. Oświadczenie VAT

    Wszystkie powyższe dokumenty będziesz mógł wypełnić u nas w biurze.

    Chcę bezgotówkowo rozliczyć naprawę pojazdu prywatnego- czego potrzebuję?

    Wystarczy, że przekażesz nam

    • upoważnienie od właściciela / współwłaściciela pojazdu uszkodzonego.

    Będziesz mógł je wypełnić u nas w Centrum likwidacji szkód.

    Jak wygląda proces likwidacji szkody w naszym serwisie?

    • Zgłoszenie szkody do towarzystwa ubezpieczeniowego
    • Wizyta w Serwisie Landcar w celu wykonania oględzin pojazdu, wykonania dokumentacji zdjęciowej  oraz wypełnienia niezbędnych dokumentów
    • Po zatwierdzeniu kosztów naprawy przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe zamawiamy niezbędne części i umawiamy klienta na naprawę auta
    • Na czas naprawy udostępniamy samochód zastępczy

     

    Co jeśli auto jest w leasingu? Jak wtedy wygląda rozliczenie szkody?

    Tak samo jak w przypadku pojazdu firmowego, należy jednak dostarczyć zgodę banku / firmy leasingowej przed rozpoczęciem naprawy.
    Można dostarczyć również w trakcie naprawy- jednak najpóźniej do momentu odbioru pojazdu z serwisu.

    Czy nasz klient otrzyma pojazd zastępczy i kiedy?

    Tak, oferujemy naszym klientom auta zastępcze na technologiczny czas naprawy.
    Dotyczy to szkód zarówno AC jak i OC.
    Posiadamy własną flotę aut zastępczych marki KIA.
    Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce RENTAL.

    Czy auta zastępcze udostępniane są bezpłatnie?

    Na czas likwidacji szkody udostępniamy klientom auta bezpłatnie – w przypadku gdy dotyczy to szkód z AC i OC.

    Czy przed przystąpieniem do naprawy muszę wcześniej zgłosić szkodę do odpowiedniego towarzystwa ubezpieczeniowego?

    Nie musisz samodzielnie zgłaszać szkody, ponieważ nasi specjaliści zrobią to za Ciebie- dzięki czemu oszczędzasz czas.
    Jeśli jednak zgłosiłeś już wcześniej szkodę- to żaden problem! Wystarczy, że przekażesz nam numer szkody, aby otworzyć nowe zlecenie.

    Jeśli nie da się poruszać uszkodzonym autem, czy LANDCAR przekaże auto zastępcze od ręki?

    Zależy to od kilku czynników, a przede wszystkim uszkodzony od tego czy pojazd uszkodzony nadaje się do naprawy.
    Po drugie muszą być dopełnione formalności tzn.: otwarcie zlecenia naprawy, zgłoszenie szkody itp.
    Każda taka prośba jest przez nas analizowana osobno.
    Nie możemy niestety udostępnić pojazdu zastępczego w przypadku, gdy na pojeździe jest szkoda całkowita.

    Jaki jest średni czas likwidacji szkody w LANDCAR gdy już posiadacie wszystkie zgody i części w magazynie?

    W zależności od rozmiaru szkody naprawy trwają zazwyczaj 3-5 dni roboczych.

    Co jeśli okaże się, że w trakcie trwania naprawy wyjdzie na jaw więcej uszkodzeń?

    Nie przejmuj się- jest to normalna sytuacja.
    Często zdarza się tak, że po demontażu części są uszkodzenia ukryte (wewnątrz).
    W takiej sytuacji wzywamy oględziny dodatkowe, bądź w przypadku samolikwidacji sami wysyłamy zdjęcia do TU.
    Po akceptacji dodatkowych oględzin zamawiamy uszkodzone części i dodatkowe likwidujemy szkody.

    Czy otrzymam gwarancję wykonanej naprawy?

    W przypadku napraw blacharskich i lakierniczych nasi klienci otrzymują gwarancję na wykonane usługi na okres dwóch lat.
    Natomiast na części użyte w naprawie obowiązuje gwarancja producenta.

    Mariusz Zalepiński

    Mariusz Zalepiński

    Michał Kowalski

    Michał Kowalski

    Assistance24h

    Assistance

    Recepcja

    T +48 42 225 91 30
    F +48 42 225 91 32
    24h/7 +48 504 501 502
    E recepcja@landcar.pl